DT နဲ႔ Tricker ဘာကြာျခားခ်က္႐ွိလဲဆိုေတာ့ ...

Dt က dual purpose အတြက္ထုတ္ထားတာ Off road အတြက္ပါ စီးလို႔ရေအာင္ ထုတ္ထားေတာ့ Quality အရေရာ performance အရပါ ေသခ်ာျပဳလုပ္ထားပါတယ္... Durability တာ႐ွည္ခံေအာင္လည္း ျပဳလုပ္ထားပါတယ္...

1988 to 2004, ဒို လို႔ေခၚတဲ့ DT 125 R ေတြရဲ႕ Specifications ေတြကို ေသခ်ာၾကည့္မယ္ဆိုရင္...
Made.........................YAMAHA
Name.........................DT 125 R
Category....................Dual Purpose
Eigine........................124cc,2 stroke,single cylinder
Bore 56mm,Stroke 50mm,
Liquid cooling system,
Carburetor ,CDI ignition,kick start
Compression Ratio......6.8:1
Lubrication..................Autolube
Max Power.................16.2 HP @ 7500 RPM
Cluch..........................Wet multiplate
Gear Box....................6 speed
Final Drive...................Chain
Frame.........................Steel Semi Double Cradle
Suspension.................Front Telescopic forks,Rear Monocross
Brakes........................Front Disc,Rear Disc
Tyres.........................Front 21" ,Rear 18",Enduro Dual purpose
Wheel Base................53.5 Inches
Seat Hight..................33.0 Inches
Ground Clearance.......10.6 Inches
Dry Weight.................240 Lbs
Fuel Capacity..............10 Litres
Fuel Consumption.......20 km/lit
Max Speed.................124 km/h
1/4 Mile......................16.9 sec


XG250 ေခၚ Tricker ကေတာ့ အထူးသျဖင့္ လူငယ္ေတြ Stunts လုပ္ၿပီးစီးမယ့္သူေတြအတြက္ထုတ္ထားတာပါ...
Trick ဆိုတာကလည္း stunt ျပကြက္တစ္ခုကိုေခၚတဲ့ေနရာမွာ သံုးတဲ့နာမည္ပါ...ဥပမာ ေ႐ွ႕ဘီးေထာင္တယ္ဆိုရင္ Wheelie Trick ေပါ့,ေ႐ွ႕ Brake အုပ္ၿပီး ေနာက္ဘီးေထာင္တယ္ ဆိုရင္ Stoppie Trick ေပါ့,ေ႐ွ႕ Brake ဆြဲထားၿပီးေနာက္ဘီးလည္ ေအာင္လုပ္တယ္ဆိုရင္ Burnout Trick ေပါ့ဗ်ာ...အစ႐ွိသျဖင့္ေပါ့...ဒါေပမယ့္ Tricker ဆိုတဲ့အမည္နဲ႔မလိုက္ဖက္ပါဘူး... Stunt ထုတ္လို႔ရေအာင္လည္း engine power က မေကာင္းဘူးဗ်...
Exteme stunt riders ေတြက ဒီေကာင့္ကိုမေရြးခ်ယ္ၾကဘူး... သိပ္မေအာင္ျမင္ဘူးေပါ့...ကုမၸဏီ ကလည္းမေအာင္ျမင္ေပမယ့္ ဆက္ထုတ္ေနတုန္းပဲ...ဝယ္လိုအားက႐ွိေနတာကို... လူငယ္ေတြ အရပ္ပုတဲ့လူေတြ စီးၾကတာေပါ့ဗ်ာ... ၿမိဳ႕ထဲၿမိဳ႕ျပင္ ဟိုနားဒီနားသိပ္မေဝးတဲ့ေနရာေတြကို... Super Motard စတိုင္လ္နဲ႔ ခပ္ျမန္ျမန္ေမာင္းလို႔ရတာေပါ့... Tricker ကို 2004 မွာ ဂ်ပန္မွာစျဖန့္တယ္...ၿပီးေတာ့ 2005 ကစၿပီး တစ္ကမၻာလံုးကိုျဖန္႔ပါတယ္...ၿဗိတိန္လို ဥေရာပႏိုင္ငံႀကီးေတြမပါပါဘူး...အဓိက Japan,Asia,Afica, South America,Mexico ႏိုင္ငံေတြကိုျဖန္႔တာပါ... အာ႐ွဘက္မွာ Tricker အမည္နဲ႔ အျခားႏိုင္ငံေတြကို XG250 အမည္နဲ႔ ျဖန္႔ပါတယ္...

Tricker ရဲ႕ Specifications ေတြကိုေလ့လာၾကည့္မယ္ဆိုရင္
Made.........................YAMAHA
Name.........................Tricker or XG250
Category....................Super Motard
Eigine........................249cc,4 stroke,single cylinder
2 valves per cylinder,SOHC
Bore 74mm,Stroke 58mm,
Air cooling only,Fuel Injection,
CDI ignition,Electric start
Compression Ratio......9.5:1
Lubrication..................Wet Sump
Max Power.................19 HP @ 7500 RPM
Cluch..........................Wet multiplate
Gear Box....................5 speed
Final Drive...................Chain
Frame.........................Steel Semi Double Cradle
Suspension.................Front Telescopic forks,Rear Monocross
Brakes........................Front Disc,Rear Disc
Tyres.........................Front 80/70 19 ,Rear 120/90 16
Wheel Base................52.4 Inches
Seat Hight..................31.0 Inches
Ground Clearance.......10.6 Inches
Dry Weight.................260 Lbs
Fuel Capacity..............7.2 Litres
Fuel Consumption.......39 km/lit
Max Speed.................115 km/h
1/4 Mile......................17.8 sec
ဒီေကာင္က တကယ္ေတာ့ WR 250 R ရဲ႕ေအာက္မွာ႐ွိတဲ့ ေရြးခ်ယ္စရာတစ္ခုကိုေပးထားတာပါ...4 stroke 250cc ျဖစ္လို႔ ပါဝါ 19 ေကာင္ထြက္ေပမယ့္ Air cooled ပဲလုပ္ထားပါတယ္... တက္ႏိုင္သမွ် ေလွ်ာ့ခ်ထားတာေပါ့...ဒါမွလည္းေစ်းကလည္း သက္သက္သာသာနဲ႔ေရာင္းႏိုင္မွာကိုးဗ်... အေပၚက အခ်က္အလက္ေတြ အတိုင္းပဲ ဒီေကာင္က gear 5 ခ်က္ပဲ ပါပါတယ္...highway အတြက္ မဟုတ္ဘူးဆိုတာသိသာပါတယ္... ဆီတိုင္ကီေသးတာလဲသိသာတယ္ 7 လီတာေက်ာ္ပဲဆန္႔တယ္...FI ျဖစ္တဲ့အတြက္ ဆီစားသက္သာပါတယ္...အျမန္ႏႈန္းနဲ႔ 1/4 mile ကို speed တင္တဲ့ေနရာမွာ DT ကိုမမီွဘူး ဆိုတာေတြ႔ရမယ္... ဒီေကာင္က မိုင္ တစ္စိတ္ကိုေရာက္ဖို႔ 17.8 seconds ၾကာတယ္ Dt က 16.9 sec ပဲၾကာတယ္...ၿပီးေတာ့ Dry weight ဆီမထည့္ရေသးတဲ့ အေျခအေနမွာ ဒီေကာင္ကပိုေလးေနတာေတြ႔ရမယ္...
260 ေပါင္ေလ...ဆီေတြဘာေတြျဖည့္ၿပီးရင္ Dt က 260 ေပါင္ဝန္းက်င္ ေလာက္႐ွိမယ္ဆို Tricker က 280 ေပါင္ေလာက္ျဖစ္သြားမယ္... Wheel base ေ႐ွ႕ ေနာက္ဘီး အကြာအေဝး က 52.4 Inches ဆိုေတာ့Dt ထက္ အလ်ားတိုတယ္...Ground clearance ေျမျပင္နဲ႔အလြတ္က အတူတူပဲ 10.6 လက္မ ႐ွိတယ္...ဒါေပမယ့္ ဒီေကာင္က seat high နိမ့္ေတာ့ အရပ္ပုတဲ့လူေတြအတြက္အဆင္ေျပတယ္ေပါ့...Dt ကDual purpose ေတြအတြက္ standard seat high ေလ... ေနာက္ဆံုးေျပာရရင္ေတာ့ Tricker က ၿမိဳ႕ထဲဟိုနားဒီနားခပ္သြက္သြက္ ေမာင္းလို႔ရတယ္...Air Cooled only နဲ႔ Body shade ဖင္ထိုင္ခံုေတြက ပါးပါးလ်လ် မို႔ Highway ေတြ အၾကာႀကီးေမာင္းလို႔အဆင္မေျပဘူး... ဒါေပမယ့္ 4 stroke ,Air Cooled ဆိုေတာ့ ကရိကထမမ်ားဘူး...FI ပါတဲ့အတြက္ ဆီစားသက္သာတယ္...ဆီေတာ့ေရြးတယ္ ေအာက္တိန္းထည့္ေပးရမယ္...ဆီတိုင္ကီထဲမွာ
ဆီလံုးဝမျပတ္ေစရဘူး...ဆီလံုးဝျပတ္သြားရင္ ဆီ pump ေလခိုၿပီး ကေဂ်ာင္႐ုိက္မယ္... သူ႐ုိ႕ဆီမွာေတာ့ ေစ်းသက္သာပါတယ္...ဒီမွာေတာ ေစ်းႀကီးေနဆဲပါ...ဂ်ပန္မိတ္ဆိုေတာ့ သေဘၤာနဲ႔သြင္းခ အခြန္ခေတြက ႐ွိေသးတာကိုး... လူငယ္ဆယ္ေက်ာ္သက္ေတြနဲ႔ အရပ္နိမ့္တဲ့လူေတြအတြက္အဆင္ေျပေစတယ္... လူငယ္ေတြက ဒီဘီးနဲ႔ learn လုပ္ သင္ယူၿပီး ေနာက္ဘီးႀကီးေတြလွမ္းၾကတာေပါ့...

Dt ေတြက သိတဲ့အတိုင္းပဲ ေျပာၿပီးသားမို႔ ေထြေထြထူးထူး ေျပာစရာမလိုပါဘူး...အၾကမ္းပတမ္းခံတယ္... ေတာင္တက္ေတာင္ဆင္း ေတာလမ္းေတြ သံုးၾကတယ္... 2 stroke မို႔ ဆီစားတယ္,အဲ...ဆီေတာ့မေရြးဘူး...Carb နဲ႔ဆိုေတာ့ ဒါေပမယ့္ engine oil ,2t oil ေပါ့,နည္းနည္းဂ႐ုစိုက္ေပးရမယ္... အပိုပစၥည္း ဘားဘူး, CDI ,sleeve စကားေျပာတယ္... Original မ႐ွိေတာ့ဘူး,second hand ရရင္ရ မရင္ရင္ တ႐ုတ္ပဲ အားကိုးစရာ႐ွိမယ္...က်န္တာေတြကေျပာစရာမလိုေတာ့ဘူး ထင္ပါတယ္...DT အေၾကာင္း ေျပာၿပီးသားမို႔ေလ...

ကိုယ္နဲ႔လိုက္ဖက္မယ့္ေကာင္ကိုသာေရြးခ်ယ္ၾကပါ... ႏွစ္စီးလံုးက အားသာခ်က္အားနည္းခ်က္ေတြ ကိုယ္စီ ႐ွိၾကတာပဲေလ... ေနာက္တစ္ခုေျပာခ်င္တာက DT 125 R ေရာ,R start လို႔ေခၚတဲ့ 2004 ~ 2008 ,DT 125 RE ေတြေရာ လမ္းမေတြေပၚမွာ ေမာင္းမယ္ဆိုရင္ Speedometer က 7500 RPM မွာၿငိမ္ၿပီးျပေနမယ္...လီဗာ ကုန္သြားမယ္ ဆြဲလို႔...RPM က 7500 ကတက္မွာမဟုတ္ဘူး... Speed လည္း 80 to 85 km/h ေလာက္ပဲ႐ွိေနမယ္... ဒီထက္ပိုသြားမွာမဟုတ္ဘူး...ဒါဘာလဲဆိုရင္ PV နဲ႔ Restriction လုပ္ထားလို႔ပဲ...ဒီေကာင္က ေတာင္ဆင္းတက္လမ္းၾကမ္းေတြ အေကြ႔အေကာက္ေတြ,လမ္းၾကမ္း ရႊံ႕ဗြက္ထူတဲ့ ေနရာေတြမွာပဲေကာင္းတာ... လမ္းမေပၚေရာက္ၿပီဆို ေနာက္က Auto ဘီး Honda Click က အသာေလး ေက်ာ္တက္သြားလိမ့္မယ္...

အဲ...Tricker ကေတာ့ 4 stroke, Restriction လုပ္ထားတာမ႐ွိတဲ့ အတြက္ဆြဲရင္ ဆြဲသေလာက္ပါပါတယ္...မွ်မ္းမ် မိုင္ ၃၀ ေလာက္႐ွိတဲ့ ခရီးတစ္ခုကို 25 မိနစ္နဲ႔အေရာက္ေမာင္းႏိုင္တယ္... ၿပီးေတာ့ Tyres ေတြမွာ အေနာက္ Tyre က 120mm ႐ွိတဲ့အတြက္ ဗ်က္ပိုက်ယ္တယ္...လမ္းမေတြေပၚမွာ Grip ေကာင္းၿပီး သင့္ေတာ္မႈ
ပို႐ွိပါေၾကာင္း...

Yamaha ရဲ႕ DT125, 200, WR, Lanza တို႕အေၾကာင္း ဆက္လက္ဖတ္ရႈပါရန္

.....................အားလံုးပဲဆိုင္ကယ္ဗဟုသုတေတြနဲ႔ျပည့္ဝၾကပါေစ..................
...........................Sharing knowledge is developing mankind........................
..........................................By Lawrence Peace.........................................
 
Top