0

ၾကံေတာသခၤ်ိဳင္းကေန ေရေ၀းသခၤ်ိဳင္းကိုေျပာင္းတံုးကေတြ.ၾကံဳရတာကို သူငယ္ခ်င္းရဲ့ ဦးေလး တေယာက္ေျပာျပတာကိုျပန္ေျပာျပပါ့မယ္၊ သူတို.ကပရမွာTE11ေမာင္းရေတာ့ တညေန(၃)နာရီေလာက္ မွာ ခြဲမွဴးကဒီေန.ညဂ်ဴတီရွိလို.ကားေမာင္းသမား(၃၅)ေယာက္ကိုေပးမျပန္ဘဲ၀င္းထဲမွာဘဲထမင္းေကၽြး လၻက္ရည္တိုက္ျပီး၊ ဘာလုပ္ရမယ္ဘယ္သူမွမသိဘဲ၊ ည(၇)နာရီေလာက္မွာmazda jeep စစ္ကားတစီးဦးေဆာင္ျပီးစစ္ကားTE11 ၁၅စိးႏွင့္ကပရမွTE11၂၅စီး တစုတေ၀းႏွင့္ ၾကံေတာကို ေမာင္းေတာ့မွသိရပါေတာ့တယ္၊အင္းစိန္ကား၀င္းထဲကထြက္လာျပီး ယ ခု ဘုရင့္ေနာင္ေစ်းေနရာ ေရွ.မွာကားေတြအားလံုးစုျပီး ခဏရပ္ေနပါတယ္၊ ခဏေနေတာ့မာစဒါဂ်စ္ထဲ မွ ဗိုလ္ၾကီး ယူနီေဖာင္းႏွင့္ဆင္းလာျပီးTE11 စစ္ကားေပၚမွအာမီရမ္၂ပံုးကို စစ္ကားယာဥ္ေမာင္း၄ဦး မွ မလာျပီး ကားတစီးလ်ွင္ ၂ပုလင္းစီေပးပါတယ္၊ ထိုအခ်ိန္က ဘုရင့္ေနာင္ေစ်းေတာင္မေဆာက္ရေသးဘဲ လူေျခအေတာ္တိတ္ပါတယ္၊ ကားသမားေတြအားလံုးအရက္ကိုယ္စီေသာက္က်ျပီးမေသာက္တတ္တဲ့ လူ(၃)ေယာက္ ကိုျပန္လႊတ္လိုက္ပါတယ္။ အားလံုးအဆင့္သင့္ျဖစ္ျပီးခ်ိန္တြင္ ယာဥ္တန္းကို စတင္ေမာင္း လာၾကရာ ၾကံေတာသခ်ၤိဳင္းထဲကိုည(၈)နာရီတိတိမွာေရာက္ရွိျပီးကားအစီး၄၀လံုးတန္းစီးျပီးရပ္ထားလိုက္ပါ တယ္၊ခဏအၾကာမွာ တပ္ၾကပ္ၾကီးတဦးမွဦးေဆာင္ျပီး တသုတ္ကား၁၀စီးဆီလူခြဲျပီးျမန္မာသခ်ၤိဳင္းကေန စျပီးကား၁၀စီးကိုတန္းစီ ထားျပီးရပ္ထားပါတယ္၊ခဏေနမာဇဒါဂ်စ္ေပၚကေနဆင္းလာ တဲ့ဗိုလ္ၾကီးက စာရြက္၂ရြက္ကိုင္ျပိး၊သခ်ၤိုဳင္းဘက္လွည့္ အမိန္.ျပန္တန္းဖတ္ပါတယ္၊ျပီးတာႏွင့္တပ္ၾကပ္ၾကီး ကတန္းစီ ထားတဲ့ကား ၁၀စီးရဲ့နံပါတ္ေတြဖတ္ျပျပီး “အားလံုးတက္ၾက” လို.ေအာ္ေျပာလိုက္ပါတယ္၊ ကား၁၀ စီး လံုးအလႊတ္ေတြဘဲျမင္ရျပီး ကားေတြတအိအိႏွင့္ အသံေတြကိုၾကားေနရပါတယ္၊၁၀မိနစ္ေလာက္ ရွိေတာ့ တပ္ၾကပ္ၾကီးက ဒရိုင္ဘာေတြတက္ခိုင္းလိုက္ရာျပသာနာစပါေတာ့တယ္၊ ေရွ.ခန္းမွာဘာမွ မျမင္ရ ဘဲ အထဲလံုး၀ ၀င္လို.မရေတာ့ပါ၊ ခဏေနတပ္ၾကပ္ၾကီးကလာျပီး "ေရွ.ခန္းမွာလူမ်ားေနတယ္တယ္၊ေနာက္ကိုသြား"လို႔ ေျပာလိုက္မွ ဒရိုင္ဘာ၀င္ထိုင္လို.ရပါတယ္။ 

ကားေတြအားလံုးစက္ႏိုးျပီးထြက္မလို.လုပ္တာလံုး၀ထြက္လို.မရေတာ့ဘဲ၊ကားေပၚမွာအေလးၾကီးတင္ထားသလိုလီဗာကိုနင္းေပမဲ့လံုး၀မေရြ.ပါ၊ ကားေမာင္းသမားေတြလဲအရက္ ရွိန္ႏွင့္ျဖစ္ေနေပ မဲ့ နည္းနည္းေၾကာက္လာပါျပီး၊ တပ္ၾကပ္ၾကီးက ထပ္မံျပီးေအာ္သံထြက္လာပါတယ္၊ “လူဆန္.သေလာက္ဘဲတက္” ..... “အားလံုးျပီးေအာင္ပို.ေပးမယ္” လို.ေအာ္ေျပာလိုက္ေတာ့မွ ကားက အိက်ေနရာမွျပန္တက္ လာျပီးမၾကာ ခင္ကားစတင္ ထြက္လာႏိုင္ပါေတာ့တယ္၊ အဲဒီေန.ညကားအစီး၄၀ႏွင့္တညလံုးအေခါက္၃၀ေက်ာ္ပို.ေပး ရျပိးမနက္၄း၃၀က်မွ နားလိုက္ရပါတယ္၊အဲဒီလိုမ်ိဳး၃ရက္ေမာင္းေပးရ ပါတယ္၊ 

ေနာက္ေန.က်ေတာ့ေနာက္တစ္ဖြဲ.ကိုေခၚပါတယ္၊ေနာက္ဆံုးေန.က်မွျပသာနာထပ္တက္တာကို ထပ္ေျပာ ပါအံုးမယ္။ သံုးရက္ေျမာက္ေန့......(ေနာက္ဆံုးေန.)မွာည(၈)နာရီေလာက္ကစျပီးေမာင္းေပးရာ စေမာင္းေတာ့ အရင္ရက္ကေမာင္းဘူးေတာ့၊ဒါေလာက္မေၾကာက္ေတာ့ဘဲ၊ပံုမွန္ဘဲေမာင္းေနျပီး၊အလွည့္(၉)ေခါက္ေျမာက္မွာျပသာနာစတက္ပါေတာ့တယ္၊ တပ္ၾကပ္ၾကီးက...... “စတက္ေတာ့“ေအာ္လိုက္ေပမဲ့ကားကနည္းနည္းမွမလွုပ္ဘဲ၊ေအာက္ကိုလဲနည္ းနည္းမွ အိမက် ဘဲျငိမ္ေန ရာကားသမားေရာတပ္ၾကပ္ၾကီးပါ အံၾသျပီးျမင္သက္ေနရာဘာမ်ားျဖစ္လို.လဲအမ်ိဳးမ်ိဳးစဥ္းစားျပီး တေယာက္ကိုတေယာက္ၾကည့္ေနပါေတာ့တယ္၊ ဒါေပမဲ့ “ေဒါက္ ေဒါက္ ေဒါက္” တိတ္ဆိတ္ျငိမ္သက္ေန တဲ့ ညမွ အသံတိုးတိုးေလးတေနရာမွထြက္လာတာကိုဘဲၾကားေနရပါေတာ့တယ္။ (၁၀)မိနစ္ေလာက္ျငိမ္ျပီးနားေထာင္ေနျပီး၊က်န္ေနတဲ့ဒရိုင္ဘာ၊ႏွင့္စည္ပင္၀န္ထမ္းေတြလဲအံၾသေနျပီး၊ဘာလုပ္ရမွန္းမသိဘဲ၊ေၾကာက္ရြံတဲ့မ်က္ႏွာ ကိုယ္စီျဖစ္ေနပါေတာ့တယ္။ 

အဲဒီအခ်ိန္မွာတပ္ၾကပ္ၾကီးကဘာကိုစဥ္းစားမိလဲမသိဘဲ၊မီးသျဂိဳလ္စက္မွာတာ၀န္က်တဲ့ စည္ပင္၀န္းထမ္း အား ခုံတခံုေလာက္အျမန္ရွာေပးခိုင္းလိုက္ရာ ၀န္ထမ္းေလးက အေခါင္းတင္တဲ့ ေလးေခ်ာင္းေထာက္ တခုယူလာျပီးေပးလိုက္ရာ၊ တပ္ၾကပ္ၾကီးကTE11 ေနာက္ဖံုးဖြင့္ထားရာအေရွ.သို... သြားထားလိုက္ေတာ့မွ “ေဒါက္ေဒါက္ေဒါက္” အသံေပ်ာက္သြားျပိး၊မၾကာခင္ကားလဲအနည္းငယ္အိက်လာပါေတာ့တယ္၊ အမွန္မွာတပ္ၾကပ္ၾကီးက ၀ိညာဥ္ေတြထဲမွဒုကၡတေတြကိုထည့္မတြက္မိဘဲ၊ သတိမထားမိဘဲေျခက်ိဳး လက္က်ိဳးေတြက မတက္ႏိုင္ဘဲေအာက္မွာ တေဒါက္ေဒါက္ႏွင့္ျဖစ္ေနၿခင္းၿဖစ္ေၾကာင္းပါတဲ့ခင္ဗ်ား...။ 

Credit - From Myanmar Cyber Media Forum

Post a Comment

 
Top