0

ရွားပါးသြားၿပီျဖစ္ေသာ မွန္ပန္းခ်ီကို ပုလင္းပန္းခ်ီပညာရွင္ ဦးခ်စ္ျမ က ဆက္လက္ထိန္းသိမ္းထားျပီး အနယ္နယ္အရပ္ရပ္သို႔ လိုက္လံေရးဆြဲေပးလ်က္ရွိသည္။

မွန္ပန္းခ်ီေရးဆြဲနည္းမွာ ကင္းဘတ္ေပၚတြင္ ေရးဆြဲသည့္နည္းႏွင္႔ ကြဲလြဲသည္။ မွန္ပန္းခ်ီမွာ ေရးသည့္ဘက္မွမလွဘဲ မေရးသည့္ ဘက္မွလွေအာင္ ေရးဆြဲသည့္နည္းစနစ္ပင္ျဖစ္သည္။ မွန္ပန္းခ်ီကို
အေျခခံကာ ပုလင္းပန္းခ်ီမ်ားကိုပင္ ေရးဆြဲေလ႔ရွိသည္။ လက္ရွိ ကာလတြင္ မွန္ပန္းခ်ီကို ႏိုင္ငံျခားမွပညာရွင္မ်ားက စာတမ္းျပဳစု မည္ျဖစ္သည့္အတြက္ အေမရိကအထိသြားကာ ျပပြဲမ်ားတြင္ သ႐ုပ္ျပ ေရးဆြဲေပးရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

လြန္ခဲ႔ေသာ ၁၉၈ဝ ခုႏွစ္ေလာက္တြင္ ပုလင္းပန္းခ်ီပညာရွင္ ဦးခ်စ္ျမက မွန္ပန္းခ်ီမ်ားကို တစိုက္မတ္မတ္ ေရးဆြဲခဲ႔ရသည္။
၁၉၈ဝ မွ ၁၉၉ဝ အထိ ဆယ္ႏွစ္တိတိ မွန္ပန္းခ်ီေရးဆြဲကာ ႏိုင္ငံျခားအထိ တင္ပို႔ေပးခဲ႔သည္။ အထူးသျဖင္႔ တ႐ုတ္ျပည္သို႕တင္ပို႔ရန္အတြက္ တ႐ုတ္႐ိုးရာလိုင္းမ်ား၊ ျပည္တြင္းအတြက္ နိပါတ္ပန္းခ်ီမ်ား၊ ႐ႈခင္းပန္းခ်ီမ်ားကို တစိုက္မတ္မတ္ေရးဆြဲခဲ႔သည္။ ေနာက္ပိုင္းတြင္ မွန္ကုန္ၾကမ္းအခက္အခဲရွိျခင္း၊ ပုလင္းပန္းခ်ီကိုေလ႔က်င္႔ေရးဆြဲျခင္းမ်ားေၾကာင့္ မွန္ပန္းခ်ီကိုေရးဆြဲတင္ပို႔မႈ မျပဳလုပ္ေတာ႔ေပ။ လက္ရွိကာလတြင္ ပုလင္းပန္းခ်ီဦးခ်စ္ျမမွာ ရွားပါးသြားေသာ မွန္ပန္းခ်ီကို ဆက္လက္ထိန္းသိမ္းထားသည္။ အနယ္နယ္အရပ္ရပ္ ဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္းမ်ားတြင္ လိုက္လံေရးဆြဲေပးလ်က္ရွိသည္။ 

မွန္ပန္းခ်ီကို  ဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္းဘုရားခန္းမ်ားတြင္ မွန္ပန္းခ်ီေရးဆြဲၿပီး မွန္စီေရႊခ်ပံုစံထားျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္သလို ႐ိုး႐ိုးပန္းခ်ီကားမ်ားကဲ့သို႔ပင္ ေပါင္သြင္းကာ ခ်ိတ္ဆြဲျခင္းမ်ားျပဳလုပ္ၾကသည္။

ယခုအခါ မႏၲေလးၿမိဳ႕ အမရပူရၿမိဳ႕နယ္မွ ပုလင္းပန္းခ်ီပညာရွင္ဦးခ်စ္ျမမွာ မွန္ပန္းခ်ီကို ဆက္လက္ထိန္းသိမ္းေရးဆြဲလ်က္ရွိသည္။ မၾကာမီ အေမရိကသို႔သြားေရာက္ကာ မွန္ပန္းခ်ီသုေတသန
အတြက္ လက္ေတြ႕ေရးဆြဲေပးရန္ သြားေရာက္ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ 



Ref: ေၾကးမႈံ
 ေႏြနဒီ(ျမစ္ငယ္)




Post a Comment

 
Top