0

မေလးမွ ျမန္မာအခ်င္းခ်င္း
ဓားခုတ္မႈ ေနာက္ဆက္တြဲ အေသးစိတ္
*********************************
2-6-2017  ယေန႔ ေန႔လည္  1:00 နာရီတြင္ လူနာအားထပ္မံေတြ႕ဆံု၍ အားေပးစကားမ်ား
ေျပာႀကားျပီး ျဖစ္စဥ္အား ထပ္မံေမးျမန္းႀကည့္ရာ ဓားခုတ္ခံရသူ တိုးတိုးမွ ကြ်န္ေတာ္နဲ႕သူ ဘာရန္ညိုးရန္စမွ မရွိပါဘူး (တိုးတိုးေျပာစကား) ခုအခ် ိန္အထိ ကြ်န္ေတာ္ကိုကြ်န္ေတာ္ အံ႔ႀသ
ေနတယ္ သူဘာေႀကာင့္ ငါကိုဒီလိုခုတ္တာလဲဆိုတာစဥ္းစားလို႔မရဖူး  ဆိုင္မွာလဲ ဘာျပႆ     နာမွမရွိဖူး
သူ(ေရႊဟန္)ဖ်ားနာျပီးေနထိုင္မေကာင္းျဖစ္တာ တျခားသူငယ္ခ်င္းေတြေတာင္ မျပဳ စုဖူး
ကြ်န္ေတာ္ဘဲျပဳ စုခဲ႔တာဟု ဝမ္းနဲစြာျဖင့္ေျပာျပပါသည္

တခုေတာ့ရွိတယ္အစ္ကို ကြ်န္ေတာ္အိမ္တြင္းေရးပါ ျပီးခဲ႔တဲ႔ႏွစ္ ေရႊဟန္ ျမန္မာျပည္ျပန္ေတာ့
ကြ်န္ေတာ္အိမ္ကို ပစၥည္းေတြဝယ္ထည့္ေပးလိုက္တယ္ ေရႊဟန္က မံုရြာမွာေနေပမဲ႔ သြားေပး ေပးမယ္ဆိုလို႔ ထည့္ေပးလိုက္တာပါ ေရႊဟန္မျပန္ခင္ကတည္းက ကြ်န္ေတာ္မိဖ မိန္းမနဲ႔လည္း ဖုန္းနဲ႔ခဏခဏစကားေျပာဖူတယ္ ရင္းႏွီးပါတယ္
သူျမန္မာျပည္ျပန္ေတာ့ မံုရြာမွာ တပတ္ေလာက္ဘဲေနျပီး ကြ်န္ေတာ္တို႔ရြာမွာသံုးပတ္ေလာက္ေနခဲ႔တယ္ ေရႊဟန္ မေလးျပန္ေရာက္ျပီးကတည္းက ကြ်န္ေတာ္မိန္းမနဲ႔ ဖုန္းအျမဲအဆက္အသြယ္ရွိေနတယ္ဆိုတာ ကြ်န္ေတာ္သိေနတယ္ အဲ႔ဒီေနာက္ပိုင္း ကြ်န္ေတာ္နဲ႕ကြ်န္ေတာ္မိန္းမ အဆင္မေျပေတြျဖစ္တယ္ ကြဲမယ္ကြာမယ္အထိေပါ့ ဒါနဲ႔ ျပီးခဲ႔တဲ႕၂လပိုင္းက ကြ်န္ေတာ္ျမန္မာျပည္ခဏအလည္ျပန္တယ္  မိဖေတြတားျပစ္တာနဲ႔မကြာရွင္းခဲ႔ပါဖူး မိဖေတြကမေလးကိုကြ်န္ေတာ္ကို  ျပန္မလႊတ္ခ်င္ဖူး ဒါေပမဲ႔ ကြ်န္ေတာ့မိန္းမက သူ႔မွာ အေကြ်းခုနစ္သိန္းေလာက္တင္ေနတယ္ နင္ရွာရင္ရွာေပး မရွာေပးရင္ ထိုင္းအလုပ္သြားလုပ္မယ္ဆိုလို႔ ကြ်န္ေတာ္မိဖေတြနဲ႔ အတိုက္အခံလုပ္ျပီးျပန္ထြက္လာတာ ဒီျပႆ     နာေတာ့ရွိပါတယ္

ကြ်န္ေတာ္လည္း တိုးတိုးမိဖေတြဖုန္းနံပါတ္ေတာင္းျပီး ငါဆက္သြယ္ႀကည့္အုန္းမယ္ေျပာ၍ အားေပးစအကားမ်ားေျပာႀကားျပီးျပန္ခဲ႔တယ္
အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ တိုးတိုးမိဖေတြထံဆက္သြယ္ျပီး လူနာအေျခအေနေျပာျပျပီး ကြ်န္ေတာ္သိခ်င္တာေလးေမးခ်င္လို႔ပါ ဆိုေတာ့ ဟုတ္ကဲ႔ရပါတယ္ဆိုျပီး ဖခင္လုပ္သူမွေျဖပါတယ္
ဒါနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္က အစ္ကိုတို႔သားမွာ အိမ္ေထာင္ရွိတယ္လို႔သိရတယ္ အေျခအေနေလးမ်ားေျပာျပနိဳင္မလားဆိုေတာ့ ဟုတ္ကဲ႔ပါဆိုျပီး မိခင္လုပ္သူမွ ဖုန္းယူျပီးေျပာပါတယ္ ကြ်န္မ တိုးတိုးအေမပါ သိခ်င္တာကို က်မေျဖေပးပါ့မယ္ဆိုျပီး ေျပာပါေတာ့တယ္  ၂လပိုင္းက တိုးတိုး ဒီျပန္လာေတာ့ ေရႊဟန္ က်မကိုဖုန္းဆက္တယ္ တိုးတိုးနဲ႔သူ႔မိန္းမ ကြာျဖစ္လားေမးေတာ့ က်မက ငါတို႔်ျဖာင္းဖ်လိုက္တယ္မကြာျဖစ္ေတာ့ဖူးဆိုေတာ့ ေရႊဟန္က  တိုးတိုးမိန္းမနဲ႔ သူစကားေျပာခ်င္တယ္ တိုးတိုး မိန္းမပါးစပ္ ကြာမယ္ မကြာဖူး ဆိုတဲ႔စကား ကြ်န္ေတာ္ႀကားျခင္တယ္ ဆိုလို႔ တိုးတိုးမိန္းမနဲ႔ ဖုန္းေပးေျပာလိုက္ရေႀကာင္း သူတို႔အေနအထားကိုႀကည့္ရတာ မူမမွန္ဆိုတာသိလို႔ သားကို မေလးကိုမျပန္ဖို႔က်မ ငိုျပီးတားခဲ႔ပါတယ္တဲ႔ ခုေတာ့ က်မစကားသူနားမေထာင္လို႔ အခုလိုျဖစ္ရတာဟု ငို၍ေျပာရင္း တတ္နိဳင္သမွ် က်မသားကို အကူအညီေပးဖို႔ ေျပာဆိုပါေတာ့တယ္

ကြ်န္ေတာ္ေရးသားေသာ စကားမ်ား ဟုတ္တယ္မဟုတ္ဖူး ဆိုတာသိခ်င္ရင္ေတာ့
မိဖမ်ားျဖစ္တဲ႔ ကိုေအာင္လြင္+မအုန္းျမ (00959259804643)ကို ဆက္သြယ္စံုစမ္းေမးျမန္းနိဳင္ပါတယ္

လူနာအေျခအေနကေတာ့ ေအာက္မွာျမင္ေတြ႔ရတဲ႔အေျခအေနအတိုင္းပါ

ေရွ႕တပတ္ထဲ လက္ေမာင္းဆံုကို SP ေဆးရံုႀကီးတြင္ ေအာပေရးရွင္းလုပ္ရမည္ဟု သိရွိရပါသည္ တိုးတိုး၏သူငယ္ခ်င္းမ်ားမွ တိုးတိုးတြင္ ေငြေရးေႀကးေရး အခက္အခဲရွိေနသျဖင့္ ကူညီေပးႀကပါရန္ ေမတၱာရပ္ခံထားပါသည္
 သနားညွာတာေသာအားျဖင့္တတ္အားသမွ် ေထာက္ပံ႔ႀကပါရန္ ကြ်န္ေတာ္မွလည္းနိဳးေဆာ္ပါသည္။

Credit##ကိုဗိုလ္ဗိုလ္

Post a Comment

 
Top