ကမၻာပ်က္ တာနဲ႔ ပတ္သတ္ၿပီး တပည့္ေတာ္မ သိခ်င္ ပါတယ္ဘုရား။ ယခု ကမၻာ ဟာ ဘဒၵကမၻာ လို႕ ဆိုပါတယ္။ သုိ႔ေသာ္ လည္း ဂဂၤါ၀ါဠဳ သဲစုမ က ဘုရား ေတြ ပြင့္ခဲ့ တယ္ ဆိုတဲ့ အဆိုက ဘယ္ လိုမ်ိဳး မ်ား ကို ဆိုလုိ တာ လည္း ဘုရား၊ ကမၻာ ပ်က္ တာက ဘယ္လုိမ်ိဳး ျဖစ္တာလည္း ဘုရား။ ဘာေၾကာင့္ ကမၻာ ပ်က္ရတယ္ ဆိုတာကို လည္း သိခ်င္ ပါတယ္ ဘုရား။
ကမၻာ ေပါင္း မ်ားစြာ ျဖစ္ေပၚ ခဲ့ပါတယ္။ ကမၻာေပါင္း မ်ားစြာ ပ်က္ခဲ့ပါတယ္။ ေရတြက္ လို႕ မရပါ။ ကမၻာ ဟာ ေရတြက္ လို႔ မရသလို သတၱ၀ါ တစ္ေယာက္ရဲ႕ ဘ၀ဟာ လည္း ေရတြက္ လို႔ မရေအာင္ မ်ားျပား လွပါတယ္။
ဗုဒၶ လက္ထက္ က ဥပသာလက အမည္ ရွိတဲ့ ပုဏၰားႀကီး ဟာ ရာဇၿဂိဳလ္ၿမိဳ႕ ကို ရံပတ္ထား တဲ့ ေ တာ င္ငါးလံုး ထဲက ဂုဇၥ်ကုဋ္တာင္ေပၚ ကို တက္သြား ၿပီး ေတာင္ထိပ္ က ေျမျပန္႔ေလး မွာ သူ႔ကို ျမဳ တ္ဖုိ႔ သားျဖစ္သူ ကို ျပတယ္။
ၿပီးတာ နဲ႔ ေတာင္ေအာက္ ကို ျပန္ဆင္း လာတဲ့ အခါ ဘုရားရွင္ နဲ႔ ေတြ႔ တယ္၊ အက်ိဳး အေၾကာင္း ေ မးၿပီး တာနဲ႔ ဘုရားရွင္ ဟာ လူေသ မျမဳပ္ဖူး ေသးဘူးလို႕ ပုဏၰားႀကီး ယူဆ ထားတဲ့ ေနရာ ကို လုိက္ ၾကည့္ ၿပီး ဒီဂါထာ ကို ေဟာၾကား ပါတယ္။ ဒီဂါထာ အဆံုး မွာ ပုဏၰားႀကီး ဟာ ေသာတာပန္ တည္ ပါတယ္။ ဒီဂါထာ ဟာ သတၱ၀ါ တစ္ေယာက္ ရဲ႕ ဘ၀ေတြ ဟာ ဘယ္ ေလာက္ ထိ ေအာင္ မ်ားျပား တယ္ ဆိုတာ ကို ျပပါတယ္။
ဥပသာလက နာမာနိ၊
သဟႆနိ စတုဒၵသ။
အသိၼ ံပေဒေသ ဒဂနိ
နတိၱေလာေက အနာမတံ။
ပုဏၰားႀကီး သင္ယခု ညႊန္ျပ ေသာ ေနရာ ၌ ဥပသာလက ဟူေသာ အမည္ ျဖင့္ သင္ ၏ အေလာ င္းေ ကာင္ ေပါင္း တစ္ေသာင္း ေလးေထာင္ တိတိ မီးသၿဂိဳလ္ ေလာင္ ကၽြမ္း ျမဳပ္ႏွံ ခဲ့ဖူး ေလၿပီ။ ေ လာ က ေျမအျပင္ ၌ လူေသ ေကာင္ပုတ္ မျမဳတ္ဖူး ေသာ ေနရာ ဟူ၍ မရွိေပ။
ေတာင္ေပၚက သံုးေပ ေျခာက္ေပ ေနရာ ကြက္လပ္ေလး မွာ ေတာင္ အေလာင္းေကာင္ ေပါင္း ဥပ သာလက အမည္ တစ္ခုတည္း နဲ႔ တင္ တစ္ေသာင္းေလးေထာင္ ျမဳတ္ႏွံ ၿပီးသြားၿပီ ဆုိေတာ့ တျခား နာမည္ နဲ႔၊ တျခား ေျမျပန္႔ ေနရာေတြ မွာ ဘယ္ေလာက္ ထိ ေသခဲ႔ ျမႇပ္ႏွံ ခဲ့မယ္ ဆိုတာ သတိ သံေ ၀ဂ ယူသင့္ ပါတယ္။
ဘုရား ေတြ ပြင့္တယ္ ဆိုတာ သူ႔ကမၻာ နဲ႕သူ ပြင့္တာ ကို ေျပာတာပါ။ ဒီ ဘဒၵ ကမၻာမွာ ဘုရား ငါးဆူ ပြင့္ၿပီး မၿပီးမခ်င္း၊ ကမၻာ က မပ်က္ပါဘူး။ ကမၻာပ်က္ ပံုရယ္ ဘာေၾကာင့္ ပ်က္ရ တယ္ ဆိုတာရယ္ ကိုေပါင္း ၿပီး ေျဖပါမယ္။ ကမၻာ ဟာ မီးဖ်က္တဲ့ ကမၻာ၊ ေရဖ်က္တဲ့ ကမၻာ၊ ေလဖ်က္ တဲ့ ကမၻာလို႕ သံုးမ်ိဳး ရွိပါတယ္။
လိုခ်င္တဲ့ ေလာဘ ဓါတ္ ေတြ လူသား ေတြ သႏၲာန္မွာ အားႀကီး လာရင္ ကမၻာ ေလာက ႀကီး အင တ္ေဘး ဆိုက္တယ္၊ ေလာဘ ဓါတ္ ဟာ ဒီထက္ ပို၍ အားႀကီး လာမယ္ ဆိုရင္ ကမၻာ ေလာကႀကီး ဟာ မီးေလာင္ ၿပီး ပ်က္စီး သြား ရတယ္။ ကမၻာ ဖ်က္ မီးေလာင္ရင္ ေျမႀကီး ပါ မက်န္ေအာင္ ေလာ င္ကၽြမ္း တဲ့ အတြက္ အပါယ္ ေလးဘံု၊ လူ႕ဘံု၊ နတ္ၿပည္ ေျခာက္ထပ္၊ ျဗဟၼဘံု ႏွစ္ဆယ္ ထဲက ပထ မ စ်ာန္ ျဗဟၼ ဘံု ၃ဘံု ပါသြားတယ္။
စိတ္ဆိုး တဲ့ အမ်က္ ထြက္တဲ့၊ ရန္ၿငိဳး ဖြဲ႕တဲ့ ေဒါသ ဓါတ္ေတြ လူသား ေတြ သႏၲာန္မွာ အားႀကီး လာ ရ င္ ကမၻာ ေလာက ႀကီးက လက္နက္ေဘး ( စစ္ပြဲေဘး ) ဆိုက္ တယ္၊ စစ္ပြဲ မွန္သမွ် ဟာ ေဒါ သ ေ ၾကာင့္ ျဖစ္ရတာ ခ်ည္းပါ။ ဒီထက္ ေဒါသဓါတ္ ေတြ မ်ားလာ မယ္ ဆိုရင္ ကမၻာ ေလာကႀကီး ဟာ ေရေတြ လႊမ္းမိုးၿပီး ပ်က္စီး သြားရတယ္။ ေရေၾကာင့္ ကမၻာ ပ်က္ၿပီ ဆိုရင္ အပၸါယ္ ေလးဘံု၊ လူ႕ဘံု၊ နတ္ဘံု၊ ပထမ စ်ာန္ ျဗဟၼဘံု ၃ ဘံု ႏွင့္ ဒုတိယ စ်ာန္ ျဗဟၼ ဘံု ၃ဘံု ပ်က္စီး သြား ပါတယ္။
အမွန္ ကို မသိတဲ့၊ ေတြေ၀ တဲ့ ေမာဟ ဓါတ္ေတြ လူသား ေတြ သႏၱာန္မွာ အားၾကီး လာမယ္ ဆိုရင္ ကမၻာ ေလာကႀကီး ဟာ ေရာဂါ ေဘးဆိုက္ တယ္။ ေအအိုင္ဒီအက္ (စ္)တို႕၊ ဆားစ္ ေရာဂါ တို႔၊ ၾကက္တုပ္ေကြး၊ ၀က္တုပ္ ေကြး ေရာဂါေတြ ဟာ ေမာဟဓါတ္ ေၾကာင့္ ျဖစ္လာ တာပါ၊ ဒီ့ထက္ ေမာ ဟ ဓါတ္ေတြ အားႀကီး လာမယ္ ဆိုရင္ ကမၻာ ေလာက ႀကီး ဟာ ေလေတြ လႊမ္း မိုးၿပီး ပ်က္စီး သြား ရပါတယ္။
ေလေၾကာင့္ ကမၻာ ပ်က္ ၿပီဆိုရင္ အပါယ္ ေလးဘုံ၊ လူ႕ဘုံ၊ နတ္ဘုံ၊ ပထမ စ်ာန္ ျဗဟၼာ ဘုံ သုံးဘုံ၊ ဒုတိယ စ်ာန္ ျဗဟၼာ ဘုံ သုံးဘုံ၊ တတိယ စ်ာန္ ျဗဟၼာ ဘုံ သုံးဘုံ ထိ ပ်က္စိးသြား ပါတယ္။ က်န္ တဲ့ ျဗဟၼာ ဘုံ ( ၁၁ ) ဘုံ ကေတာ့ မီး၊ ေရ၊ ေလ ဘာပဲ ဖ်က္ဖ်က္ မပ်က္ ဘဲ က်န္ ခဲ့ပါတယ္။ ကမၻာ ေလာကမွာ လူစ ျဖစ္တယ္ ဆိုတာ အဲဒီ က်န္ ခဲ့တဲ့ ျဗဟၼာဘုံ ( ၁၁ ) ဘုံက ျဗဟၼာ ေ တြ ျဗ ဟၼာ သက္ကုန္လို႕ ေသ ၿပီး လူ႕ဘ၀ ေရာက္ရာ ကေန စၾက တာပါပဲ။
အက်ဥ္းခ်ဴပ္ လိုက္ရင္ ေတာ့ ဘာေၾကာင့္ ကမၻာ ပ်က္ ရတာလဲ ဆိုရင္ လူသား ေတြ ရဲ႕ သႏၱာန္ မွာ ျဖစ္ေပၚ လာတဲ့ ေလာဘ၊ ေဒါသ၊ ေမာဟ ဆိုတဲ့ ကိေလသာ ေတြ ေၾကာင့္ ပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္ ေ လာဘ ကုန္ဖို ့ အတြက္ ဒါန မ်ားမ်ား ျပဳပါ ... ဓူတင္ ေဆာက္တည္ ပါ ... အသုဘ ဘာ၀နာ ပြါးပါ .... ၀ိပႆနာ တရား နာၾကား ရႈပြါး ပါ။ ေဒါသ ကုန္ ဖို ့အတြက္ ေမတၱာ ဘာ၀နာ အၿမဲ ပြါး ပါ ။ ေ မာဟ ကုန္ဖို႔ အတြက္ ရဟႏၲာ ျဖစ္တဲ့ အထိ ၀ိပႆနာ တရား ကို နာၾကား ရွုပြါးပါ။
★ ★ ★ ★ ★
ဥပသာဠကဇာတက ၊ ၁ ၊ ၄၁ ။
ဓမၼပဒ ၊ ႒၊ ၂ ၊ ၃၄၂ ။
ဇာတက ၊ ႒ ၊ ၂ ၊ ၅၀ ။
____________________________________________________
မီး - ေရ - ေလေၾကာင့္ ကမၻာပ်က္ပုံ
_______________________
ကမၻာပ်က္တဲ့အခါမွာ မီးေၾကာင့္ ပ်က္တာလည္း ရွိတယ္၊ ေရေၾကာင့္ ပ်က္တာလည္း ရွိတယ္၊
ေလေၾကာင့္ ပ်က္တာလည္း ရွိတယ္။ မီးေၾကာင့္ (၇)ႀကိမ္တိုင္တိုင္ ပ်က္ၿပီးတဲ့အခါ (၈)ႀကိမ္ေျမာက္တိုင္း (၈)ႀကိမ္ေျမာက္တိုင္းမွာ ေရေၾကာင့္ ကမၻာႀကီး ပ်က္ရျပန္တယ္။
ဒီနည္းအတိုင္း မီးေၾကာင့္
(၇)ႀကိမ္ ေရေၾကာင့္ (၁)ႀကိမ္, မီးေၾကာင့္ (၇)ႀကိမ္, ေရေၾကာင့္ (၁)ႀကိမ္ - - ဆိုတဲ့ ဓမၼတာအတိုင္း
ကမၻာႀကီး ပ်က္လာလိုက္တာ (၆၄)ႀကိမ္ျပည့္တဲ့အခါ ေလေၾကာင့္ တစ္ခါ ကမၻာႀကီး ပ်က္ရျပန္တယ္။
ဒါေၾကာင့္ ဒီကမၻာႀကီးဟာ မီးေၾကာင့္ ပ်က္တဲ့အခါလည္း ပ်က္တယ္၊ ေရေၾကာင့္ ပ်က္တဲ့အခါလည္း ပ်က္တယ္၊ ေလေၾကာင့္ ပ်က္တဲ့အခါလည္း ပ်က္တယ္။
မီးေၾကာင့္ ပ်က္တဲ့အခါ ကာမ (၁၁)ဘုံ
ႏွင့္ ႐ူပါ၀စရျဗဟၼာ့ျပည္ထဲက ပထမစ်ာန္သုံးဘုံအထိ အကုန္လုံး ပ်က္တယ္။ ေရေၾကာင့္ ပ်က္တဲ့အခါ
ကာမ (၁၁)ဘုံႏွင့္ ႐ူပါ၀စရျဗဟၼာ့ျပည္ထဲက ဒုတိယစ်ာန္သုံးဘုံအထိ အကုန္လုံး ပ်က္တယ္။
ေလေၾကာင့္ ပ်က္တဲ့အခါ ကာမ (၁၁)ဘုံႏွင့္ ႐ူပါ၀စရျဗဟၼာ့ျပည္ထဲက ေ၀ဟပၹိဳလ္ဘုံေအာက္
တတိယစ်ာန္သုံးဘုံအထိ အကုန္လုံး ပ်က္တယ္။
အဲဒီလို ကမၻာႀကီး ပ်က္ေနတာလည္း အႏၲရကပ္ေပါင္း (၆၄)ႀကိမ္ေလာက္ပဲ အခ်ိန္ကာလ
ၾကာေညာင္းပါတယ္၊ သံ၀႗ကပ္ = ပ်က္ဆဲကပ္လို႔ ေခၚဆိုပါတယ္၊ ပရမာဏုျမဴခန္႔ အမႈန္ကေလးေတြေတာင္ မက်န္ရေအာင္ အားလုံး ပ်က္သြားတယ္။ ပ်က္သြားၿပီးတဲ့အခါ ဘာမွ်မရွိဘဲ လဟာျပင္
အတိုင္း တည္ေနတာလည္း အႏၲရကပ္ေပါင္း (၆၄)ႀကိမ္ေလာက္ပဲ အခ်ိန္ကာလ ၾကာေညာင္းပါ
တယ္၊ သံ၀႗ဌာယီကပ္လို႔ ေခၚဆိုပါတယ္၊ အပ်က္အတိုင္း တည္ေနတဲ့ ကပ္ပဲ။
တစ္ခါ ကမၻာျပဳမိုး ရြာတဲ့အခ်ိန္အခါက စၿပီး ေန, လ, နကၡတ္တာရာေတြ ထြက္လာတဲ့အခ်ိန္အထိ ကမၻာႀကီး တည္လာ
တာလည္း အႏၲရကပ္ေပါင္း (၆၄)ႀကိမ္ေလာက္ပဲ အခ်ိန္ကာလ ၾကာေညာင္းပါတယ္၊ ၀ိ၀႗ကပ္လို႔
ေခၚတယ္၊ ကမၻာတည္ေနဆဲကပ္ပဲ။
ေန, လ, နကၡတ္တာရာေတြ ထြက္တဲ့အခ်ိန္အခါက စၿပီး
ကမၻာႀကီး ပ်က္တဲ့အခ်ိန္အထိ ကမၻာႀကီး တည္ေနတာလည္း အႏၲရကပ္ေပါင္း (၆၄)ႀကိမ္ေလာက္ပဲ
ၾကာေညာင္းပါတယ္၊ ၀ိ၀႗ဌာယီကပ္လို႔ ေခၚဆိုပါတယ္၊ တည္ၿပီးအတိုင္း ဆက္လက္ တည္ရွိေနတဲ့
ကပ္ပဲ။ ခုေျပာခဲ့တဲ့ သံ၀႗, သံ၀႗ဌာယီ, ၀ိ၀႗, ၀ိ၀႗ဌာယီလို႔ေခၚတဲ့ ကပ္ေလးကပ္ကို တစ္ကမၻာလို႔
ေခၚဆိုပါတယ္။
အခု ေဟာေနတဲ့ ဂဒၵဳလဗဒၶသုတၱန္မွာေတာ့ ကမၻာပ်က္မႈနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ မီးေၾကာင့္ပ်က္တဲ့ ကမၻာကို
စံထားၿပီးေတာ့ ဘုရားရွင္က တရားေတာ္ကို ေဟာၾကားေတာ္မူေနပါတယ္။
(ပထမဂဒၵဳလဗဒၶသုတၱန္)
" ဖားေအာက္ေတာရဆရာေတာ္ "(စိတ္ဓာတ္ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရးတရားေဒသနာေတာ္)
❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀
မဟာသမုဒၵရာေရ ခန္းေျခာက္ခ်ိန္
*********************
ေဟာတိ ေသာ ဘိကၡေ၀ သမေယာ ယံ မဟာသမုေဒၵါ ဥႆုႆတိ ၀ိသုႆတိ န ဘ၀တိ၊
န ေတြ၀ါဟံ ဘိကၡေ၀ အ၀ိဇၨာနီ၀ရဏာနံ သတၱာနံ တဏွာသံေယာဇနာနံ သႏၶာ၀တံ သံသရတံ
ဒုကၡႆ အႏၲကိရိယံ ၀ဒါမိ။
ဘိကၡေ၀ = ခ်စ္သားရဟန္းတုိ႔ ...။ ယံ = ယသၼႎ ကာေလ = အၾကင္ အခါကာလ၌။
မဟာသမုေဒၵါ = မဟာသမုဒၵရာႀကီးသည္။ ဥႆုႆတိ = အထက္၌ ခန္းေျခာက္၍ သြားေပ၏။
၀ိႆုႆတိ = အထူးထူး အျပားျပား ခန္းေျခာက္၍ သြားေပ၏။ န ဘ၀တိ = မျဖစ္မရွိေတာ့ေပ။
ေသာ သမေယာ = ထိုကဲ့သို႔ေသာ အခ်ိန္အခါမ်ဳိးသည္။ ေဟာတိ = ရွိေသးသည္သာလွ်င္တည္း။
တစ္ခ်ိန္ ကမၻာပ်က္ခါနီးၿပီဆိုတဲ့ အခ်ိန္ကာလတစ္ခုသို႔ ဆုိက္ေရာက္လာၿပီ ဆိုၾကစို႔၊ အလြန္
ႀကီးက်ယ္ေနတဲ့ ေရထုထည္ မ်ားျပားေနတဲ့ မဟာသမုဒၵရာႀကီး ရွိတယ္။ ေနေတြ တစ္စင္းၿပီး တစ္စင္း,
တစ္စင္းၿပီး တစ္စင္း ထြက္လာရာကç ေနငါးစင္းေလာက္ ထြက္လာၿပီဆိုရင္ မဟာသမုဒၵရာေရေတြ
အားလံုး ခန္းေျခာက္သြားတယ္။ အဲဒီလို အခ်ိန္အခါမ်ဳိးဟာ တစ္ခ်ိန္ ၾကံဳၾကလိမ့္မယ္၊ သံသရာခရီး
မဆံုးေသးရင္ေတာ့ မိမိတို႔ကလည္း လူ႕ဘ၀မွာပဲ တည္ရွိေနၾကေသးတယ္ဆိုရင္ ဒီဒုကၡက မိမိတို႔
ရင္ဆိုင္ၾကရမည့္ ဒုကၡတစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီလုိ မဟာသမုဒၵရာေရေတြ ခန္းေျခာက္သြားတဲ့ အခ်ိန္အခါမ်ဳိး
မွာေတာင္ သတၱ၀ါေတြရဲ႕ သံသရာခရီးကို ဘုရားရွင္က ဘယ္လို ေဟာေတာ္မူသလဲ?
န ေတြ၀ါဟံ ဘိကၡေ၀ အ၀ိဇၨာနီ၀ရဏာနံ သတၱာနံ တဏွာသံေယာဇနာနံ သႏၶာ၀တံ သံသရတံ
ဒုကၡႆ အႏၲကိရိယံ ၀ဒါမိ။
ဘိကၡေ၀ = ခ်စ္သားရဟန္းတို႔ ...။ တဒါ = တသိၼမၸိ ကာေလ = ထိုကဲ့သို႔ေသာ အခ်ိန္ခါမ်ဳိး၌ေသာ္လည္း
ပဲ။ အ၀ိဇၨာနီ၀ရဏာနံ = အ၀ိဇၨာနီ၀ရဏတရားသည္ ပိတ္ဖံုးကာဆီးအပ္ကုန္သည္ျဖစ္၍။
တဏွာသံေယာဇနာနံ = တဏွာတည္းဟူေေသာ သံေယာဇဥ္ႀကဳိးက ရစ္ပတ္ေႏွာင္ဖဲြ႕ထားအပ္ကုန္သည္ျဖစ္၍။
သႏၶာ၀တံ = ထိုဘ၀မွ ဤဘ၀, ဤဘ၀မွ ထိုဘ၀သို႔ တေျပာင္းျပန္ျပန္ က်င္လည္
က်က္စား ေျပးသြား၍ ေနၾကရကုန္ေသာ။
သံသရတံ = တစ္ခုေသာ ဘ၀၌လည္းပဲ ထပ္ကာထပ္ကာ
က်င္လည္က်က္စား ေျပးသြား၍ ေနၾကရကုန္ေသာ။ သတၱာနံ = သတၱ၀ါတို႔၏။ ဒုကၡႆ = သံသရာ
၀ဋ္ဆင္းရဲဒုကၡ၏။ အႏၲကိရိယံ = အဆံုးအပိုင္းအျခားကို ျပဳျခင္းကို။ အဟံ = ငါဘုရားသည္။ န
ေတြ၀ ၀ဒါမိ = ေဟာေတာ္မမူသည္သာလွ်င္တည္း။
ေနငါးစင္းထြက္လာလို႔ မဟာသမုဒၵရာေရေတြ ခန္းေျခာက္သြားတဲ့ အခ်ိန္အခါကာလတစ္ခု
တစ္ေန႔ ျဖစ္ေပၚလာလိမ့္မယ္။ အဲဒီအခ်ိန္အခါမ်ဳိးမွာေသာ္လည္း အ၀ိဇၨာနီ၀ရဏတရားက ပိတ္ဖံုး
ကာဆီးထားအပ္တဲ့, တဏွာတည္းဟူေသာ သံေယာဇဥ္ႀကိဳးရဲ႕ ရစ္ပတ္ေႏွာင္ဖြဲ႕မႈကို ခံေနရတဲ့ ဒီ
သတၱ၀ါေတြရဲ႕ သံသရာ၀ဋ္ဆင္းရဲဒုကၡႀကီးဟာ ကုန္ဆံုးသြားလိမ့္မယ္လုိ႔ ငါဘုရား မေဟာဘူး။
ဘယ္ဆက္ရမလဲ?
အ၀ိဇၨာနီ၀ရဏပိတ္ဖံုးခံေနရတဲ့ သတၱ၀ါေတြအဖို႔ တဏွာတည္းဟူေသာ သံေယာဇဥ္
ႀကိဳးျဖင့္ ရစ္ပတ္ေႏွာင္ဖြဲ႕ခံေနရတဲ့ ဒီသတၱ၀ါေတြအဖို႔ ေရွ႕သံသရာခရီးက ဆီးႀကိဳေနပါတယ္။ ထုိ
အခ်ိန္အခါမွာေပါ့ ဘ၀တစ္ခုကုိေတာ့ လက္ခံရမည့္ အေျခအေန ရွိပါတယ္။ ဘယ္လို ဘ၀ဆိုတာကေတာ့
ၿပီးေတာ့မွ ထပ္ေျပာမယ္။ ေနာက္တစ္ခု ျမတ္စြာဘုရားက ဆက္ေဟာေတာ္မူျပန္တယ္။
(ပထမဂဒၵဳလဗဒၶသုတၱန္)
" ဖားေအာက္ေတာရဆရာေတာ္ "
 
Top